آشنایی با زمینه فعالیت وکیل پایه یک

آشنایی با زمینه فعالیت وکیل پایه یک

وکیل پایه یک با دانش و تخصص خود می تواند مسیر دادرسی را به نفع موکل خود برگردانند. زمانی که شما با یک مشکل حقوقی روبرو می شوید اولین قدم آن است که از یک وکیل خبره مشاوره حقوقی دریافت نمایید. وکیل با بررسی پرونده راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار میدهد. به این ترتیب می توانید در کوتاه ترین زمان پرونده حقوقی خود را حل و فصل نمایید.

تخصص وکیل پایه یک

وکیل پایه یک دادگستری پس از طی یک دوره چهار ساله، دوره تخصصی خود را در دانشکده حقوق آغاز می کند. افراد با توجه به علاقه و توانمندی های خود ممکن است به هر یک از حوزه های حقوق خصوصی، حقوق عمومی، حقوق جزا و…. وارد شوند. هر کدام از این شاخه های حقوق به بررسی مباحث حقوقی و کیفری می پردازد.

وکیل پایه یک دادگستری

طی کردن دوره کارشناسی و دکتری به غنای علمی وکیل پایه یک دادگستری می افزاید. به این ترتیب شما می توانید با اطمینان خاطر پرونده های حقوقی خود را به ایشان بسپارید. باید توجه داشت که طی مدارج علمی برای حل و فصل اختلافات حقوقی تنها کافی نیست. مهمتر از آن کسب تجربه با حضور در جلسات متعدد دادرسی می باشد. چه بسا افرادی که دوره های تخصصی را نگذرانده اند اما تبحر بسیار بالایی در پیگیری پرونده های حقوقی دارند.

داشتن تخصص علمی و تجربی یکی از ملاک های انتخاب وکیل پایه یک دادگستری است. شما با بررسی سابقه یک وکیل می توانید میزان موفقیت ایشان را در به نتیجه رساندن پرونده های حقوقی مشاهده نمایید.

وکیل پایه یک در چه زمینه هایی فعالیت دارد؟

وکیل پایه یک در زمینه های مختلف حقوقی ممکن است وارد شود. افراد با توجه به دانش و تجربه خود یکی از حوزه های حقوقی را برای فعالیت انتخاب می کنند. وکیلی که وارد حوزه حقوق خصوصی شده باشد پرونده هایی همچون طلاق، مطالبه مهریه و نفقه، اثبات نسب، دعاوی ملکی و… را پیگیری می کنند.

وکیل پایه یک فعال در حوزه حقوق جزا در حل و فصل پرونده های کیفری خبره می باشد. این نوع پرونده ها پیچیدگی های بسیاری دارند و باید به دقت مورد بررسی قرار بگیرند. نتیجه پرونده کیفری جان و مال و آبروی افراد را به خطر می اندازد. به همین دلیل شما باید برای پیگیری چنین پرونده هایی به وکیل متخصص مراجعه نمایید.

نحوه ارتباط با وکیل حرفه ای

نحوه ارتباط با وکیل دادگستری

شما از سه طریق می توانید با وکیل پایه یک دادگستری ارتباط برقرار نمایید و مشکلات حقوقی خود را مطرح کنید. اولین شیوه مراجعه حضوری به دفتر حقوقی می باشد. از این طریق شما اسناد و مدارک خود را به وکیل ارائه می دهید و وکیل با بررسی پرونده راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار خواهد داد.

راه ارتباط دیگری تماس تلفنی است. شما طی تماس تلفنی می توانید از وکیل پایه یک دادگستری مشاوره حقوقی دریافت کنید. طرح مشکلات حقوقی و دریافت راهنمایی صحیح می تواند در پیشبرد پرونده به شما کمک کند. روش دیگری ارتباط مجازی است. از طریق شبکه های اجتماعی وکلای حرفه ای پاسخگوی سوالات و ابهامات حقوقی شما هستند.

درخواست مشاوره حقوقی و یا اخذ وکیل:
09163770399
09160151419
آدرس دفتر:اهواز، خیابان سی متری، روبروی سقاخانه، طبقه بالای مبل قادریان، واحد یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button