مشاوره حقوقی

مشاوران حقوقی

نگاهی به مشاوره حقوقی

آیا این روزها یک مسئله ی حقوقی برایتان پیش آمده و نمی دانید باید چه تصمیمی بگیرید؟ آیا درباره ی برخی قوانین، سوالاتی در ذهنتان وجود دارد و می خواهید اطمینان حاصل کنید؟ جواب همه ی این سوالات را می توانید با مشاوره حقوقی دریافت کنید. در این مقاله نگاهی خواهیم داشت به مهم ترین خدمات مشاوران حقوقی. همچنین به مهم ترین مزیت های انتخاب مشاور حقوق نیز اشاره خواهیم کرد.

منظور از مشاوره حقوقی چیست؟

در میان انواع خدمات مشاوره، مشاوره حقوقی از پرکاربردترین و کارآمدترین انواع مشاوره به شمار می رود. مشاور حقوقی به کسی اطلاق می شود که دانش، آگاهی و مهارت کافی و وافی در زمینه ی امور حقوقی داشته باشد. یک مشاور حقوق می تواند با تخصص خود هم به افراد مشاوره ارائه دهد و هم با شرکت ها و ادارات گوناگون همکاری نماید.

یک مشاور حقوق از قدرت تحلیل بالایی برخوردار است و به یاری این قدرت تحلیل، می تواند حضور اثرگذاری داشته باشد و بر تصمیمات سازمان ها تأثیر بگذارد.

مشاوران حقوقی

نگاهی به مهم ترین وظایف مشاور حقوق

اگرچه مشاوران حقوقی هم در زمینه ی مشاوره به افراد و هم در حوزه ی مشاوره به شرکت ها و سازمان ها، وظایف گوناگونی بر عهده دارند، اما ما در این جا به چند وظیفه ی  اصلی این مشاوران اشاره خواهیم کرد:

 

روشن نمودن مسیر حقوقی و راهنمایی افراد

بی شک بسیاری از افرادی که به مشاوران حقوقی مراجعه می کنند، به دنبال روشن شدن مسیر حقوقی و راهنمایی هستند. مشاوران حقوقی با تسلط و دانش حقوقی، مسائل را به روشنی برای مراجعان توضیح داده و آنها را به درستی راهنمایی می کنند.

تحقیق و بررسی امور حقوقی

از دیگر وظایف اصلی مشاوران حقوقی، به عهده گرفتن و انجام تحقیقات مربوطه می باشد. مشاوران با آگاهی در مسیر تحقیقات حقوقی و قانونی قدم بر می دارند و کار حقوقی شما را در زمان کوتاه تر، با جدیت بیشتر و نتایج مطمئن تر به پایان می رسانند.

بر عهده گرفتن نمایندگی مراجعان

شما می توانید با خیال راحت تمام امور حقوقی را به مشاوره حقوقی محول نمایید. مشاوران حقوقی با تقبل نمایندگی افراد، تمام امور مربوطه را در روند دادرسی ها انجام خواهند داد.

انجام امور مربوط به پیش نویس نامه حقوقی

یکی از مهم ترین وظایف اصلی مشاور حقوق، تهیه تمام مدارک مرتبط با فعالیت مشتری می باشد.

مراجعه به مشاوران حقوقی

مشاور حقوقی باید به چه مهارت هایی مجهز باشد؟

اگر این روزها به دنبال یک مشاوره حقوقی هستید، خوب است مهم ترین معیارها جهت انتخاب این نوع مشاوران را بدانید. در ادامه به مهم ترین معیارها اشاره خواهیم کرد:

یکی از مهم ترین معیارها جهت انتخاب مشاور حقوق، تسلط و آشنایی کاملِ مشاور با قوانین و همچنین امور حقوقی کشور می باشد.

یکی از مواردی که می تواند یک مشاور حقوقی معتبر و خبره را به شما بشناساند، تسلط و توانایی او جهت تصمیم درست و به موقع می باشد.

امانت داری و صداقت نیز از دیگر معیارهای مهم به شمار می رود.

سخنوری و فن بیان نیز از جمله معیارهای مهم و کاربردی جهت انتخاب مشاور حقوق می باشد که می تواند به ارتباط مؤثر و مناسب با مشتریان و حصول نتیجه مطلوب منجر گردد.


درخواست مشاوره حقوقی و یا اخذ وکیل:
09163770399
09160151419
آدرس دفتر:اهواز، خیابان سی متری، روبروی سقاخانه، طبقه بالای مبل قادریان، واحد یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button