مزایای داشتن وکیل

مزایای داشتن وکیل

از مهمترین مزایای داشتن وکیل آن است که افراد با حقوق و تکالیف خود آشنا می شوند. در بیشتر مواقع افراد به دلیل ناآگاهی از حقوقی که قانونگذار در قانون برای آنها پیش بینی کرده است مورد ظلم قرار می گیرند. این مسئله از همان ابتدای تشکیل پرونده و در مرحله دادسرا اتفاق خواهد افتاد. بنابراین توصیه حقوقی آن است که با مراجعه به کارشناس حقوقی برای پیگیری پرونده خود اقدام نمایند.

تفهیم اتهام در دعاوی کیفری یکی از مزایای استفاده از نظرات کارشناس حقوقی است. بر اساس اصل 35 قانون اساسی تمام افراد میتوانند از مزایای داشتن وکلای خبره بهره مند شوند. فرقی نمی کند که افراد در جایگاه شاکی باشند یا متهم، هر فردی از حقوقی برخوردار است که قابل دفاع می باشد.

کوتاه شدن مسیر دادرسی یکی از مزایای داشتن وکیل خبره است. کارشناس حقوقی دادخواست را به طور دقیق تنظیم می کند و به دادگاه صالح ارائه خواهد داد. در حال حاضر حضور وکلا برای جلوگیری از اطاله دادرسی در تمام محاکم قضایی الزامی شده است.

دریافت مشاوره حقوقی از کارشناس

صلاحیت وکیل چیست؟

وکیل در موضوعات مختلف حقوقی با توجه به تخصص خود ورود پیدا می کند. برخی از وکلا در زمینه حقوق خانواده فعال هستند و پرونده هایی مانند طلاق، مطالبه مهریه، نفقه، حضانت فرزند و… را پیگیری خواهند کرد. برخی دیگر پرونده های کیفری را به عهده می گیرند. پرونده های کیفری استرس و نگرانی های زیادی را برای موکل به وجود می آورد.

نتیجه این نوع پرونده ها در گرو دفاعیات وکیل است. هر چقدر بهتر بتواند در مقام دفاع حاضر شود نتیجه پرونده سودمند تر می باشد. در بعضی مواقع محکومیت موکل غیر قابل اجتناب است اما وکلا می توانند با جمع آوری مدارک و مستندات کافی در میزان مجازات ها تخفیف دریافت نمایند.

کارشناس حقوقی در زمینه حقوقی تجارت، دعاوی ملکی و پرونده های دیوان عدالت اداری نیز فعالیت خواهد داشت. وکلای حرفه ای با تهیه لایحه دفاعیه قوی از حقوق موکل خود دفاع می کنند.

هزینه دریافت خدمات از کارشناس حقوقی

شما می توانید برای اطلاع از هزینه مشاوره حقوقی با وکیل به سایت های حقوقی مراجعه نمایید. در حال حاضر فضای رقابتی باعث شده است که سایت های مختلفی در زمینه ارائه خدمات حقوقی فعالیت کنند. بنابراین باید با بررسی سابقه و رزومه کاری کارشناسان افراد متخصص را انتخاب نمایید.

نگارش لایحه دفاعیه توسط وکیل

تعرفه خدمات حقوقی در سایت های معتبر با توجه به قانون مشخص شده است و شما با هر نوع توان مالی می توانید از این خدمات استفاده نمایید.

آدرس وکلای حرفه ای

برای انجام مشاوره حقوقی با وکیل متخصص باید به دفاتر حقوقی معتبر مراجعه نمایید. طی تماس تلفنی وقت مشاوره برای شما تعیین خواهد شد و آدرس دفتر وکلای مجرب در اختیار شما قرار داده می شود.

مشاوره حقوقی با کارشناس خبره کمک می کند که اطلاعات دقیقی درباره اختلافات حقوقی خود به دست آورید. وکلا در اسرع وقت دلایل و مدارک لازم را جمع آوری می نمایند. نگارش دادخواست باید با در نظر گرفتن نکات حقوقی انجام شود و پس از آن پرونده در دادگاه مربوطه به جریان می افتد. دفاعیات وکیل کمک می کند که شما به نتیجه دلخواه برسید.

درخواست مشاوره حقوقی و یا اخذ وکیل:
09163770399
09160151419
آدرس دفتر:اهواز، خیابان سی متری، روبروی سقاخانه، طبقه بالای مبل قادریان، واحد یک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button