دریافت مشاوره حقوقی حرفه ای در خصوص طلاق

دریافت مشاوره حقوقی حرفه ای در خصوص طلاق

مقدمه

همه ما می دانیم که طلاق چیست و چه معنایی دارد، با این حال قبل از پرداختن به اصل موضوع، لازم است مقدمه ای کوتاه هم در این موضوع و هم موضوع مشاوره حقوقی داشته باشیم.

طلاق رایج ترین اقدام قانونی برای پایان دادن به ازدواج است. ماده ۱۱۳۳ قانون مدنی به طور کاملا به این موضوع پرداخته و در اصلاحیه های خود آن را تکمیل کرده و قوانینی را در این خصوص وضع نموده است که به موجب آن دو نفر که به واسطه ازدواج با هم متحد می شوند می توانند رابطه خود را خاتمه دهند، مشارکت اقتصادی مشترک را منحل کرده و با هر کس که می خواهند دوباره ازدواج کنند.

شما و همسرتان می توانید با دریافت مشاوره حقوقی و توافق نامه زناشویی در یک فرآیند دعوی یا بدون دعوا طلاق بگیرید. پس از اتمام جلسات و مراحل قانونی، دادگاه حکم طلاق خود را برای خاتمه ازدواج شما صادر می کند.

بهترین مرکز مشاوره حقوقی

مراحل شروع طلاق و دریافت مشاوره حقوقی

بیایید در موقعیت این موضوع قرار بگیریم، شما برگه های طلاق را آماده کرده اید. اولین کاری که باید انجام دهید این است که از یک وکیل متخصص (وکیل پایه یک دادگستری) در قانون خانواده مشاوره بگیرید.

برای انجام این رویه، طبق قانون، همراهی یک وکیل ضروری است. اگر با توافق طرفین باشد، برای زوجین معتبر است و در صورت اختلاف، هر یک از زوجین به همراه وکیل خود به دادگاه مراجعه می کنند.

اختلافات آشتی ناپذیر یا فروپاشی غیرقابل جبران ازدواج می تواند همه را به دردسر بیندازد و ندانستن قوانین حاکم بر این موضوع نیز می تواند مشکلات شما را دو چندان کند.

بنابراین، در مواجهه با یک فروپاشی زناشویی، آنچه بیش از همه مورد نیاز است، عقل سلیم و مشاوره حقوقی یک وکیل حرفه ای است. ما با فرآیندی روبرو هستیم که هضم آن از نظر عاطفی دشوار است، اینکه بتوانیم آن را با کمترین ضرر برای طرفین به پایان برسانیم، سریعتر و از نظر اقتصادی ممکن هدف اصلی است.

مردم به دلایل متعددی مشکلات قانونی دارند. اغلب افراد خاصی تصمیم می گیرند که به تنهایی با این موقعیت ها روبرو شوند.

با این حال، گرفتن مشاوره حقوقی از طریق مشاوره رایگان وکلای طلاق مزایای زیادی دارد. ملاقات با یک نماینده حقوقی واجد شرایط به شما کمک می کند تا شرایطی که در آن گرفتار شده اید را تعیین. همچنی کمک می کند برای حل آن یک راه حل مناسب انتخاب کنید.

وقتی با وکلای طلاق مشاوره رایگان صحبت می کنید، این فرصت را خواهید داشت که داستان خود را برای کسی که قانون را درک می کند بازگو کنید.

یک وکیل می تواند حقایقی را که شما ارائه می کنید بررسی کند و بتواند به شما ارزیابی صادقانه ای بدهد. او به شما می گوید که آیا پرونده شما ارزش پیگیری دارد یا خیر.

در ادامه، دلایلی را توضیح خواهیم داد که چرا باید به دنبال این متخصصان باشید.

مشاوره حقوقی طلاق

چرا به دنبال مشاوره حقوقی وکلای طلاق باشید؟

شکی نیست که سوالات زیادی در مورد پرونده حقوقی (طلاق) خود خواهید داشت. هنگامی که با یک وکیل پایه یک دادگستری ملاقات می کنید، این فرصت را خواهید داشت که همه پاسخ ها را داشته باشید.

در واقع، حتی اگر تصمیم گرفتید پیگیر اقدامات قانونی نباشید، ایده خوبی است که با به دست آوردن دانش اضافی، ترس خود را از بین ببرید.

همه موضوعاتی که در طول یک مشاوره به وکیل می گویید همیشه در نهایت محرمانه نگه داشته می شود. بنابراین، می توانید مطمئن باشید که هر چیزی که در مورد وضعیت خود می گویید بدون اجازه شما با دیگران در میان گذاشته نمی شود.

اگر توسط همسر مورد ظلم قرار گرفته اید، صحبت با یک وکیل می تواند کمک و حمایت مورد نیاز شما را فراهم کند.

اگر می خواهید با یک نماینده قانونی صحبت کنید، به احتمال زیاد احساس می کنید که در حق شما ظلم شده است و به دنبال کمکی برای غلبه بر این وضعیت هستید.

گذراندن یک موقعیت دشوار به تنهایی و بدون کسی که در کنار شما باشد می تواند استرس زا باشد. اما، کار با یک نماینده قانونی و دریافت مشاوره حقوقی طلاق می تواند این زمان را آسان تر کند.

به دنبال مشاوره وکلای با تجربه و موفق در این کار باشید تا به هر طریق ممکن به شما کمک کنند. صحبت کردن با یک وکیل برای بحث در مورد طلاق یک سرویس رایگان است.

اگر سوالی در مورد دریافت کمک از طریق مشاوره حقوقی دارید، با دفتر وکالت ما تماس بگیرید. ما می خواهیم بخشی از راه حل باشیم و حقوق شما را پس بگیریم.

مشاوره حقوقی

خدمات حقوقی

مشاوره حقوقی توسط متخصصین واجد شرایط ارائه می شود که مسیر قانونی و عاطفی طلاق را تا حد امکان کمتر آسیب‌رسان می‌کند.

همانطور که وقتی یک فرد بیماری خاصی دارد به یک متخصص مراجعه می کند، وقتی زن یا مرد تصمیم به طلاق می گیرد باید خود را به دست متخصص، یعنی به دست یک وکیل با تجربه بسپارد.

طلاق پیچیدگی های خود را دارد و در بسیاری از مواقع افراد عادی از آن آگاه نیستند و آینده خود را به خطر می اندازند و مهمتر از آن، آینده عزیزان به خصوص فرزندشان. به این دلایل، ما باید از کسانی که به موضوع تسلط ندارند دوری کنیم، از کسانی که وعده نتیجه می دهند دوری کنیم.

یک وکیل می تواند قول دهد که تمام تلاش خود را برای دفاع از منافع شما به کار می گیرد، اما هرگز نمی تواند وعده نتیجه بدهد، صرفاً به این دلیل که به آنها بستگی ندارند.

مشاوره حقوقی

و مهمتر از همه، ما باید از کسانی فرار کنیم که به جای توافق به دنبال درگیری هستند، به جای ساختن تخریب می کنند یا به سادگی پرونده های قضایی غیرضروری ایجاد می کنند.

هنگامی که یک وکیل مورد اعتماد را انتخاب کردید که به شما مشاوره می دهد، شما را همراهی می کند و مهمتر از همه، با کمک و مشاوره او به منافع شما رسیدگی می کند، وقت آن است که با برای مشاوره حقوقی طلاق با شماره های ما تماس بگیرید.

ما خدمات قانونی را در زمینه طلاق به شما ارائه می کنیم و در رسیدن به اهداف خوب به شما کمک می کنیم. ما به شما اجازه می دهیم حقوق خود را درک کنید و به آنها احترام بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Button